Lancering JLG’s Care-servicepakket

JLG Industries heeft haar Care-servicepakket gelanceerd. De lancering vond plaats op Vertikal Days, die deze week plaatsvond in het Verenigd Koninkrijk, samen met de eerste vertoning van de hybride H800AJ.

JLG Care-serviceovereenkomsten zijn een bundel van services die bestaat uit functies zoals reserveonderdelen, reparaties en wettelijke inspecties.

Jean Francois Sourdoire, directeur van JLG voor klantenzorg in EMEA, zei: “Materieelhouders krijgen maximale bescherming via JLG Care. Door een vast tarief te betalen voor service, onderdelen en reparatiekosten, worden verrassingen geëlimineerd bij het onderhouden van de vloot.”

Hij vervolgt: “Via het JLG Care Service Agreements-programma hebben eigenaars van JLG-hoogwerkers en verreikers toegang tot alle serviceverslagen en zijn ze ervan verzekerd dat hun apparatuur wordt onderhouden met OEM-onderdelen. Het programma zorgt voor lagere onderhoudskosten van de apparatuur en kan mogelijk een hogere restwaarde opleveren.”

De overeenkomsten zijn schaalbaar – er is een keuze tussen periodieke en fullservice-overeenkomsten. Regelmatige inspecties maken deel uit van beide overeenkomsten als lokale regelgeving dit toestaat.

Overig nieuws