Terex en Syncron gaan samenwerken

Terex Corp. is een partnerschap aangegaan met cloud-gebaseerd after-sales servicebedrijf Syncron om het Syncron Price-product van het bedrijf te gebruiken. Syncron Price stelt Terex in staat prijzen op ongeveer 500.000 servicegedeelten te beheren op een ‘meer strategische manier’, aldus Derek Everitt, vicepresident, Terex Transformation Program.

“Als onderdeel van onze transformatie bij Terex, zijn we gericht op het vergroten van de waarde voor onze klanten door de volledige levenscyclus van het product heen,” zei Everitt. “We identificeerden onze service-onderdelenoperaties als een prioriteit en Syncron’s volledige suite van after-sales service-oplossingen paste daar goed bij. In een wereld waar het handelsbeleid van de ene op de andere dag kan veranderen en nieuwe tarieven de kosten van producten vrijwel onmiddellijk kunnen beïnvloeden, hebben we de infrastructuur nodig om snel te kunnen reageren. Syncron Price stelt ons in staat alert te zijn in onze benadering van prijzen van onderdelen.”

Op de korte termijn zal Terex consistente processen en procedures ontwikkelen rond de prijsstelling van serviceproducten, terwijl de oplossing wordt geconfigureerd en geïmplementeerd. Na verloop van tijd is Terex van plan de complete serviceketen te verbeteren door marketing, distributie en beschikbaarheid van onderdelen op elkaar af te stemmen.

“Het is nu belangrijker dan ooit om de technologieën en middelen beschikbaar te hebben om ervoor te zorgen dat de klantervaring consistent is op elk contactpunt”, aldus David Reiling, chief customer officer bij Syncron. “We zijn zeer verheugd om samen te werken met Terex als onderdeel van zijn transformatie-reis en zijn ervan overtuigd dat we kunnen helpen om hen naar het volgende niveau van klantenondersteuning te brengen via geoptimaliseerde prijsbepaling van serviceonderdelen. We kijken uit naar ons voortdurende succes samen.”

Overig nieuws