Nieuwe look voor Trojan

Trojan Battery heeft een merkvernieuwing ondergaan. De vernieuwde look van het bedrijf omvat een opnieuw ontworpen logo, bijgewerkte kleuren en nieuwe slogan (Charging Forward.) Het bedrijf kondigde ook aan dat het naar een nieuw kantoorgebouw is verhuisd.

Het bedrijf zei dat het nieuwe logo de 13-jaar oude vorige vertolking vervangt. Het logo van de Trojan Battery had vier rebrands ondergaan in zijn bijna 100 jaar oude geschiedenis. Het nieuwe logo toont een vernieuwde versie van een Pegasus die nu naar voren is gericht. “Deze verandering duidt het positieve momentum aan dat Trojan Battery ervaart als een bedrijf,” zei Trojan.

“Dit is een spannende tijd in onze industrie en bij Trojan. Deze gedurfde rebranding is een platform voor de lancering van nieuwe technologieën, terwijl we ons bedrijf en alle Trojaanse belanghebbenden over de hele wereld van energie voorzien, terwijl we samen de toekomst tegemoet gaan”, aldus Neil Thomas, president en chief executive officer voor Trojan Battery. “Ons nieuwe logo, vernieuwde bedrijfskleuren en -afbeeldingen en nieuwe slogan, ondersteunen ons om de leider te zijn in de energieopslagindustrie.”

De vernieuwing van het merk valt samen met het verplaatsen van het hoofdkantoor naar een nieuw kantoorgebouw om tegemoet te komen aan de groei die het bedrijf de afgelopen jaren heeft doorgemaakt. De nieuwe ruimte beschikt over ultramoderne vergaderruimten en werkruimten gericht op samenwerking.

“Dit is een spannende tijd voor Trojan Battery. Het nieuwe merk in combinatie met deze verhuizing naar een modern hoofdkantoor heeft onze hele organisatie versterkt, “zei Thomas. “Ik ben erg blij dat ik de kans heb om leiding te geven aan deze dynamische organisatie en om Trojan te positioneren voor de volgende 100 jaar succes.”

Overig nieuws