Systemlift centraliseert bestelproces

Leopold Mayrhofer, CEO, System Lift (rechts); en Markus Happ, van Genie

AVS System Lift, de Duitse vereniging van meer dan 70 middelgrote hoogwerkerverhuurbedrijven, heeft zijn bestelproces gecentraliseerd. Een resultaat hiervan zijn samengestelde bestellingen van Genie hoogwerkers met een waarde van € 18 miljoen als onderdeel van de investeringsplannen van 2019.

Leopold Mayrhofer, CEO van System Lift, en Fabian Markmann, de productmanager van de organisatie, legden uit dat de deals een nieuwe manier waren om onderhandelingen en bestellingen uit te voeren: “Vroeger reageerden onze partners op aanbiedingen en suggesties van onze leveranciers. We hebben dit proces nu omgedraaid: wij hebben als organisatie aangegeven welk bedrag we willen investeren. Het succes van dit proces laat zien dat we op de goede weg zijn. Met Genie hebben we gekozen voor een aloude leverancier en partner wiens productengamma  in alle behoeften van de hedendaagse verhuurbedrijven van hoogwerkerapparatuur voorziet.”

Jacco de Kluyver, Genie VP sales & marketing, Terex AWP voor Europa, het Midden-Oosten, Afrika en Rusland (EMEAR), voegde hieraan toe: “We zijn dankbaar voor het vertrouwen van System Lift en zijn zeer verheugd de grootste order te mogen ontvangen die ooit in de GAS regio (Duitsland, Oostenrijk, Zwitserland) is geplaatst.  Het is geweldig om te zien hoe de System Lift-partners hun koopkracht hebben benut en van een belangrijke en gewaardeerde regionale klantengroep zijn uitgegroeid tot een grote speler, waardoor de leden vandaag en morgen competitief kunnen blijven in de markt.”

Kluyver vervolgde: “Niet alle System Lift-partners hebben aan de campagne deelgenomen, dus er is potentieel voor toekomstige zaken. We verheugen ons erop meer van dit soort uitdagingen te beheersen.”

Overig nieuws