Skyjack lanceert nieuwe website

ValentijnValentijn

Skyjack heeft een gloednieuwe website geïntroduceerd. Het online portaal is ontworpen met een combinatie van nieuwe technologie, internationale doelgroepen en mobiele functies in gedachten.

“Trouw aan het ethos van eenvoudige betrouwbaarheid van Skyjack, staat onze website al geruime tijd hoog aangeschreven, maar digitale communicatie blijft ontwikkelen en het was het juiste moment om te profiteren van nieuwe ontwerpen en technologieën om het nog toegankelijker te maken,” zei Chantal Theoret, manager wereldwijde marketingcommunicatie bij Skyjack. “Als bedrijf zijn we er trots op dat we betrouwbaar zijn en na het bekijken van onze websiteanalyses hebben we een paar manieren gevonden om de gebruikerservaring te verbeteren en bezoekers te krijgen waar ze moeten zijn met minder kliks.”

Skyjack richtte zich op de productpagina’s en plaatste nieuwe technologieën waaraan ze hebben gewerkt op de voorgrond. Elke productpagina bevat nu video’s met kennissen, foto’s en bibliotheken en BIM-modellen. Als wereldwijde distributeur van apparatuur wilde Skyjack dat zijn wereldwijde publiek gemakkelijk toegang kon krijgen tot de informatie die het nodig had wanneer het nodig was.

“Om een ​​positieve gebruikerservaring voor onze bezoekers en uiteindelijk onze klanten te behouden, hebben we een éénklikproces opgezet om toegang te krijgen tot alle informatie over een bepaald product – precies op de productpagina,” zei Christina Evans, multimedia- en promotiecoördinator bij Skyjack. “Het gevoel ervan is nu ook beter afgestemd op ons marketingmateriaal met zijn heldere, heldere lijnen en eenvoudige betrouwbaarheid.”

Buiten de productpagina’s creëerde Skyjack ook een volledige vraag- en antwoordpagina waarop bezoekers antwoorden kunnen vinden op de belangrijkste vragen die aan hun team worden gesteld. Dit omvat het bestellen van onderdelen, belangrijke vragen over veiligheid en contactgegevens. “Door meerdere kanalen voor bezoekers te ontwerpen om naar de meest bezochte pagina’s te gaan, leiden we hen gemakkelijk naar wat ze zoeken,” zei Theoret. “Als een bedrijf met klanten die actief zijn in meer dan 15 verschillende tijdzones, moesten we het pad naar informatie voor onze bezoekers vereenvoudigen, zodat ze in realtime toegang hebben tot wat ze nodig hebben.”

Overig nieuws