Airo klaar voor nieuwe Covid-norm

Airo heeft zich aangepast aan de ‘nieuwe norm’, na de uitbraak van Covid-19, door een nieuwe website te lanceren en de technische informatie opnieuw te ontwerpen om deze op afstand toegankelijker te maken voor klanten.

De Italiaanse fabrikant van hoogwerkerapparatuur belooft ook nieuwe producten die zijn aangepast aan de moderne tijd. De initiatieven volgen op de heropening van de productievestiging begin deze maand.

De website is volledig vernieuwd qua ontwerp en inhoud met nieuwe functies, waaronder informatie over acht productlijnen met meer dan 60 verschillende modellen; samen met informatie over het verkoop- en after-sales servicenetwerk, toegang tot handleidingen en catalogi en de mogelijkheid om 24 uur per dag reserveonderdelen te bestellen.

Commerciële brochures en technische documentatie zijn ook geschreven om het aantrekkelijker te maken om te lezen. “Tegelijkertijd was het nodig om de werkomgevingen voor te bereiden en aan te passen aan de nieuwe veiligheidsnormen om onze werknemers te beschermen, om de activiteit al in mei te heropenen zonder verdere vertragingen.”

De service is in feite gedurende de gehele lock-down opengehouden via telefonische communicatie, met name voor essentiële diensten.

Het bedrijf voegde toe: “Zoals iedereen bereiden ook wij ons voor op de zogenaamde‘ nieuwe normaliteit ’die waarschijnlijk nog enige tijd bij ons zal blijven. De komende maanden gaan we onze communicatiestrategie wijzigen. Om ervoor te zorgen dat we de uitdaging aankunnen en klaar zijn om onze klanten zo goed mogelijk van dienst te zijn, investeren we zowel in de verbetering van de aftersales-service als in de ontwikkeling van nieuwe producten.”

Deze nieuwe producten zullen modernere technologieën bevatten om ervoor te zorgen dat de hoogwerkers effectiever zijn, zowel op de werkplek als voor onderhoud.

Overig nieuws