Nieuwe branding voor Ruthmann

RUTHMANN REACHMASTER North America L.P. heeft zijn nieuwe bedrijfslogo en huisstijl geïntroduceerd, die nu zowel RUTHMANN als REACHMASTER vertegenwoordigen.

RUTHMANN Group, de in Duitsland gevestigde fabrikant van op vrachtwagen gemonteerde en op rupsbanden gebaseerde compacte hoogwerkers, heeft in juli 2020 zijn langdurige verkoop- en servicepartner ReachMaster, Inc. overgenomen.

Ebbe Christensen, president van het nieuwe bedrijf, zei: “Het is altijd een heel opwindend proces om een ​​nieuw logo te creëren dat de eenheid van twee bedrijven vertegenwoordigt, maar het is ook een uitdaging om beide kanten te weerspiegelen.” Christensen voegde toe: “Het is bijna alsof je een naam vindt voor een nieuwe baby die de persoonlijkheid en het erfgoed van beide ouders vertegenwoordigt.”

Het resultaat was een combinatie van de twee bedrijfslogo’s, waarbij de kleuren van de RUTHMANN-zijde werden gecombineerd met het voormalige ReachMaster, Inc.-logo – het valkbeeld.

“Zoals zoveel andere dingen in deze Covid-19-tijden, duurde het plaatsen van de nieuwe bouwborden iets langer dan verwacht, maar we zijn er trots op dat we nu ‘de nieuwe kleuren’ van het nieuwe bedrijf gebruiken op niet alleen onze apparatuur, maar ook op onze basis hier in Zuid-Texas”, zei servicemanager Robert Parkerson. “Gelukkig was het niet moeilijk om de juiste hijsapparatuur te vinden om ze te installeren.”

Overig nieuws