JLG lanceert on-demand virtuele ervaring

JLG Industries, Inc. heeft “Access Your World” gelanceerd, een on-demand digitale ervaring die laat zien hoe JLG de toegang naar een hoger niveau tilt op het gebied van productiviteit, veiligheid en technologie via virtuele jobsites.

“De interactie met de klant is veranderd in de nasleep van Covid-19, waardoor we anders gaan denken over onze benadering van marketing”, aldus Jennifer Stiansen, marketingdirecteur van JLG. “‘ Access Your World ’is een unieke, klantgerichte virtuele ervaring waarmee bezoekers informatie over JLG-producten, -diensten en -technologieën kunnen verkennen en gebruiken, hoe en waar ze maar willen.”

Naast virtuele bouwsites biedt ‘Access Your World’ eigenaren en eindgebruikers van apparatuur de mogelijkheid om virtuele walk-around video’s te bekijken, productinformatie en apps te downloaden, 3D hydraulische schema’s te bekijken, onderdelen te bestellen, zich aan te melden voor training, vergaderingen plannen en vragen stellen aan JLG-experts.

Deelnemers hebben ook toegang tot bronnen, zoals JLG’s Direct Access, JLG Financial, JLG Gear en de JLG dealer locator vanuit de virtuele omgeving.

Deze interactieve en dynamische ervaring zal de komende zes maanden evolueren, zei JLG, met extra bouwsites met een verscheidenheid aan producten en inhoud die gebruikers kunnen verkennen.

“Deze virtuele omgeving is niet ontworpen als een stop-and-go-oplossing; eerder een start-and-grow-ervaring die bezoekers de flexibiliteit biedt om op elk moment, overal en in hun eigen tempo content bij te wonen, te navigeren en te absorberen ”, aldus Stiansen.

Degenen die geïnteresseerd zijn in het registreren voor ‘Access Your World’, kunnen naar https://jlg-experience.virtualevents-hub.com.

Overig nieuws