Trackunit breidt uit naar Thailand

Telematicaspecialist Trackunit heeft zijn aanwezigheid op de Aziatische markt verder ontwikkeld door samen te werken met Leadway, een in Thailand gevestigd verkoop- en onderhoudsbedrijf voor zware machines, om een ​​datagestuurde onderhoudscapaciteit te creëren om meer dan 2500 machines van klanten te ondersteunen.

De kernactiviteit van Leadway is het leveren van een breed scala aan zware machines aan de bouw- en mijnbouwindustrie.

Voordat het met Trackunit werkte, vertrouwde het op op papier gebaseerde geschatte voertuigserviceschema’s, maar met de groeiende verkoop waren deze methoden niet compatibel met de veranderende zakelijke vereisten.

Jimmy Chakart Seanchan, CEO van Leadway, merkte op dat het bedrijf “blind” was met betrekking tot de voordelen van het kennen van het machinegebruik en de gezondheid van de machine. Hij voegde eraan toe: “Ons begrip van het machinegebruik van klanten was zeer beperkt, wat van invloed was op de servicemogelijkheden en stijgende kosten.”

Met Trackunit Manager kan Leadway de vlootgegevens van zijn klanten beheren, die het deelt met klanten om hun begrip van de machines te vergroten. Dit helpt bij het opstellen van serviceplannen die exact overeenkomen met de individuele machinevereisten.

Servicemanagers en technici kunnen direct contact opnemen via de Trackunit Manager-dashboardchatfunctie wanneer zich problemen voordoen, waardoor problemen sneller worden opgelost.

Chi Sen Gay, senior vice president, Asia Pacific Japan Region, Trackunit, zei: “Deze regio biedt een enorm potentieel voor de introductie van telematica en datagestuurde bedrijfsoplossingen die de bouw nodig heeft. Leadway begreep al snel dat digitale connectiviteit een zeer effectieve oplossing voor zijn problemen bood.”

Overig nieuws