De nieuwe website van Multitel Pagliero is nu online.
Volgens de organisatie is dit een mooie stap in de richting van vernieuwing van imago en communicatie, na de lancering van de bedrijfsvideo in mei waarin de merkwaarde en inhoud van Made in Multitel centraal stonden.
De site is grafisch uitgelijnd met het bedrijfsimago en is beschikbaar in het Italiaans, Engels, Frans, Spaans en Duits.
“De eerste secties zijn gewijd aan de geschiedenis en structuur van het bedrijf en de functies die zijn ontworpen om de relatie met de gebruiker te vergemakkelijken (nieuws en pers, evenementen, werk met ons), betreden we in de tweede het hart van Multitel Pagliero: vrachtwagenhoogwerkers, internationale verkoop en distributie, assistentie en training.”
“Diepgaand en gedetailleerd is het gedeelte gewijd aan modellen, waarin filters zijn ingevoegd om te zoeken op basis van gebruik en bepaalde technische parameters. Foto’s en specificaties van de machine gaan gepaard met de mogelijkheid om – onder voorbehoud van registratie – het technische gegevensblad in pdf te downloaden. Registratie is ook nodig om toegang te krijgen tot het gereserveerde gebied en zo te profiteren van een speciale dienst of materialen die essentieel zijn voor uw werk, zoals bijvoorbeeld video-tutorials. Terugkomend op het institutionele gebied wordt de nodige aandacht gegeven aan de sectie ‘Werk bij ons’, met als doel de deuren van het bedrijf te openen voor spontane sollicitaties en openstaande vacatures op de verschillende locaties.”
De site – waarvan de fotografische inhoud volledig origineel is – is volgens Multitel van nature responsief, kan automatisch worden aangepast aan het apparaat waarop deze wordt bekeken, en er wordt snelle toegang geboden tot alle belangrijke sociale kanalen.