Riwal biedt klanten een digitale upgrade met een nieuwe website en een verbeterd klantenportaal om hun huurervaring verder te verbeteren.
Riwal.com en het klantenportaal Mijn Riwal combineren volgens het bedrijf een aantrekkelijk design met gebruiksvriendelijke functionaliteiten. “Riwal maakt zakendoen gemakkelijk: alle branche-expertise en verhuurinformatie is nu op één plek toegankelijk.”
Om tegemoet te komen aan de hedendaagse behoeften bieden de website en het klantportaal samen een platform dat de manier verandert waarop professionals verbinding maken, betrokken zijn en excelleren in de wereld van hoogstaand werk, aldus Riwal.
“Klanten zullen profiteren van gespecialiseerde inhoud en de nieuwste inzichten over hun gehuurde eenheden, facturen, offertes, incasso’s, duurzaamheidsrapporten en projecten die worden gedeeld met partners, waardoor coördinatie en samenwerking tussen bedrijven mogelijk wordt. Op deze manier kan de gehele verhuuractiviteit efficiënter worden beheerd.”
De nieuwe website van Riwal combineert naar eigen zeggen een intuïtieve look en feel met verbeterde functionaliteit. Gebruikers hebben moeiteloos toegang tot een nog breder scala aan diensten en informatie, allemaal op één plek. Het verbeterde klantenportaal My Riwal, dat volgende maand live gaat, is 24/7 beschikbaar en ontworpen om klanten te helpen goed geïnformeerde beslissingen te nemen. Het biedt realtime monitoring en presenteert alle gegevens om de dagelijkse werkzaamheden te stroomlijnen, de efficiëntie op de werkplek te verbeteren en de focus te verleggen van administratie naar productiviteit.