Haulotte actualiseert servicecontracten

Logo Haulotte

Haulotte heeft zijn servicecontracten herzien, zodat klanten gemakkelijker het niveau van apparatuurondersteuning kunnen kiezen dat ze nodig hebben.

Het serviceaanbod van het bedrijf is beschikbaar voor kopers van zowel nieuwe als gebruikte apparatuur en omvat nu drie afzonderlijke contracten; Onderhoud, volledige service en een garantieverlengingscontract.

Volgens Haulotte betekent de nieuwe modulaire aanpak dat klanten ervoor kunnen zorgen dat hun apparatuur volledig operationeel is en voldoet aan de regelgeving.

Pierre Barbet, technisch manager klantenservice bij Haulotte, zei: “De servicecontracten van Haulotte zijn verfijnd om meer leesbaarheid en gemoedsrust te bieden. Ze helpen onze klanten hun Total Cost of Ownership te beheersen. De knowhow van de technici van Haulotte in combinatie met het gebruik van originele reserveonderdelen maximaliseren de uptime van de vloot en optimaliseren de restwaarde van de machines.”

Hoewel het contract voor essentiële garantieverlenging van de fabrikant betekent dat eigenaren van apparatuur besparen op reparatiekosten voor defecte machines, omvat het comfortonderhoudscontract een jaarlijkse onderhoudsbeoordeling.

De review wordt uitgevoerd door technici van Haulotte en zal naast standaardonderhoud ook mogelijke bedreigingen op de machines identificeren. In het onderhoudscontract is nu ook een heavy-duty-optie opgenomen, waarbij tweemaal per jaar onderhoudsreviews worden gegeven voor apparatuur die intensief wordt gebruikt.

Het Serenity Full Service-contract van Haulotte combineert de garantie- en onderhoudscontracten en is ontworpen om de totale eigendomskosten te verlagen.

Overig nieuws