Snorkel lanceert portal voor online garanties

Snorkel heeft een nieuwe online portal voor garantieservices gelanceerd.

Met het nieuwe portaal kunnen eigenaren al hun productgarantieclaims en informatie digitaal beheren. Nieuwe gebruikers kunnen een account aanmaken om een ​​claim in te dienen, de claimgeschiedenis te zoeken en te bekijken en arbeidstariefaangiften in te dienen.

Het bedrijf zei: “Er is geen verandering in de manier waarop claims worden verwerkt, we verbeteren gewoon de ervaring om garantieclaims in te dienen en te volgen, hopelijk verbeteren we de verwerkingstijden van claims. De nieuwe portal voor garantieservices is het onderdeel van onze digitaliseringscampagne voor klantenondersteuning. Hoewel we nog steeds gescande/verzonden papieren kopieën van garantieclaims accepteren, zal dit in de komende maanden worden uitgefaseerd.”

Jamie Graham, vice-president productondersteuning voor Xtreme Manufacturing en Snorkel, voegde toe: “We zijn voortdurend op zoek naar mogelijkheden om onze klantervaring te verbeteren, en de lancering van dit nieuwe online portal voor garantieservices is een fantastische ontwikkeling voor onze klanten en het productondersteuningsteam. Onze klanten kunnen nu hun garantieclaimproces in eigen hand nemen, met de mogelijkheid om de claim en alle ondersteunende materialen online in te dienen, evenals statusupdates te ontvangen als een claim wordt verwerkt.”

Overig nieuws