United lanceert campagne voor efficiënter gebruik bouwmateriaal

United Rentals Logo

United Rentals lanceert een campagne die gericht is op het verminderen van onderbenut bouwmateriaal. Het programma “A Better Worksite is Here” is gericht op het verbeteren van de efficiëntie bij bouw-, industriële en infrastructuurprojecten.

De ‘A Better Worksite is Here’ campagne, gemaakt door Droga5, bevat een website waar bezoekers manieren kunnen leren om inefficiëntie van de werkplek te beheren. De site behandelt onderwerpen als vlootgebruik, speciale oplossingen, technische innovaties en werkplekbeheer.

De website bevat ook samenvattingen van meer dan 50 van de grootste, real-world infrastructuurprojecten in de Verenigde Staten en Canada en wat er voor nodig is om ze te voltooien. Onder de projecten bevinden zich Chicago dat 30 hectare leeg grondbezit voor stadsontwikkeling biedt voor zonne-energie, een nieuwe regenwaterfaciliteit in Spokane, de ontwikkeling van Nashville Yards en meer.

“We namen Droga5 in dienst omdat we geloven dat creativiteit een cruciaal onderdeel is om contact te maken met onze klanten”, aldus Chris Hummel, CMO van United Rentals, in een verklaring. “We willen dat de campagne met hen resoneert door gebruik te maken van echte sectorale kwesties en er tegelijkertijd voor te zorgen dat we een gedifferentieerde boodschap op de markt brengen.”

Overig nieuws